Kui juba hääletamiseks läks ehk EBA 2017 lemmikud

kolmapäev, mai 03, 2017

Terve sotsiaalmeedia kihab Eesti Blogiauhindade ümber. Kõik koguvad hääli ja annavad hääli. Minu arvates on üldse nii tore, et sellist üritust korraldatakse, sest tegelikult vajavad kõik blogijad vahel pikka paid ja teadmist, et nad ei tee seda vaid enda jaoks.


Ja täna levivad kulutulena ka blogijate postitused sellest, kelle poolt nad hääletasid. Ega mina ju halvem olla saa ja panin ka oma lemmikud kirja. :) 


ARVAMUSBLOGID:

Kahjuks ma palju arvamusblogisid ei loe, aga olen vahepeal sattunud Ebapärlikarbi blogisse. Mulle äärmiselt meeldib tema postituste flow ja see kuidas ta kirjutab. 


PERE- JA BEEBIBLOGID: 


Hoidsin vahepeal silma peal Karoliina instagrami kontol ja blogil, seega läheb minu hääl talle. 


FOTOBLOGID: 

Minu hääle saab kõhklemata Fotaili blogi. Olen sealt nii palju kasulikke Lightroomi nippe saanud ja jälgin Aili enda tegemisi ka. 



TOIDUBLOGID: 


Olga blogi on lihtsalt üle prahi! See kuidas ta suudab kombineerida oma toidublogisse ka jutud oma elust on lihtsalt nii vinge. 


ELULISED BLOGID: 

Selle kategooria juures oli otsustamine üpris raske, kuid tegelikult oli mul ikkagi üks kindel lemmik olemas. Tema on pime blogija Kai, kellest olen ma ikka vaimustusega rääkinud ja inimestele eeskujuks toonud. Täiesti müstiline, kui optimistlik, positiivne, aus ja avatud võib see naine olla.
AASTA UUSTULNUK:
Minu hääle saab endale Viigi!
Edu sulle maratonil ka, sest see kui raske see on, saad teada alles maratoni joostes :D

SPORDIBLOGID: 

Ma annaks Margitile kasvõi 100 häält kui saaks!!

TERVISE- JA TRENNIBLOGID: 

Siin oleks vist paslik öelda, et annan hääle iseendale, kuid seda ma ei teinud. Minu hääl läks hoopis Marianile, kelle blogist sain ma teada alles hiljuti, kuid hoidsin tal instagramis silma peal. Blogi kujundus on vinge ja jutt ka. Lase edasi! 


Minu blogi leiad sa "Tervise- ja trenniblogide" kategooria nimekirjast viimasena. Kui arvad, et olen blogimise eest ühte pikka pai väärt, siis võid mind toetada oma häälega. Olen Sulle ülitänulik!

Kelle poolt sina oma hääled andsid?













Ja see pole veel kõik! (nagu ütlevad vanad-head TopShopi reklaamid)
Ma tegelikult ei hakka sulle midagi pähe määrima, aga kui sa tahaksid võita endale minu kirjutatud retseptiraamatut, et suveks ikka kooki süües saledaks saada, siis mine piilu mu facebooki lehele! 


You Might Also Like

0 kommentaari

Subscribe